dag 7 20 juli

20 juli 2018 - Nanaimo, Canada

Vandaag om 700 uur gewekt door onze jarige Job. Ik ben jarig, vervolgens maakt ze iedereen wakker… “ik ben jarig”… met als gevolg dat natuurlijk iedereen wakker is. Dan maar een vroege start. Gauw het ontbijt opgestart en tijd voor cadeautjes. We rijden om 830 uur de camping af. We rijden vandaag de bochtenweg terug. 1 acute stop voor xavier die toch echt te misselijk was, verder door gereden tot Cathedral Grove, waar het op de heen weg te druk was hadden we nu een top parkeerplek. Bezoek meer dan de moeite waard, wat een mooi bos is dit.

Terug in de RV rijden we 15 minuten verder naar Qualicum Falls, het is lunchtijd, we eten een broodje hamburger en zijn daarna weer fit voor een stevige wandeling. Super mooie watervallen en wat is het water helder. Zie onze mooie foto’s. Rond 1500 uur komen we aan op de Camping Living Forrest oceanside. We moeten nodig wassen en dat kan hier gelukkig…. Het lijkt wel een wasserette.

We hebben vanavond op aanraden vd receptie dames gegeten bij de haven, fish and chips. En op de terugweg nog een taartje gescoord voor bij de koffie.

Je zult het niet geloven maar Jeannette slaap vannacht voor de tweede keer in de Alkoof boven de bestuurder. Ze heeft de andere bedden geprobeerd, dat bed ligt het lekkerste.

We hebben ook weer wifi dus gauw verhalen posten. Morgen stappen we weer op de boot richting het vaste land. Pas om 1100 uur dus even rustig aan morgenochtend.

1. Cisca:
    Prachtige verslagen Jeannette. We reizen met jullie mee! Xx
  2. Walter Schneider:
    21 juli 2018
    mooie foto's en verhalen. Geniet ervan.
  3. Tineke van de Water:
    21 juli 2018
    Met heel veel plezier lees ik je reisverhalen, beeldend en boeiend.
  4. Fran:
    22 juli 2018
    Even alle foto’s bekeken en verslag gelezen. Ed, hoe rijdt deze camper? 😂 Wat een ding.
    Het leken wel grienden die jullie gespot hebben? Leuk!
    Veel plezier verder. Kijk uit naar de volgende verslagen.
  5. Thomas Schneider:
    22 juli 2018
    Super mooie omgeving en wat een geinig idee dat de weg "geplaveid" is met vlonders.
  6. Ineke:
    23 juli 2018