dag 25 de terugreis

7 augustus 2018 - Vancouver, Canada

Vanochtend nog even rustig t laatste ontbijtje buiten de camper. We maken de laatste dingen schoon. De koelbox en BBQ gaan naar de camping winkel die verzameld ze en de volgende kan daar tussen snuffelen scheelt weer in aanschaf.

De laatste 2 flessen ( appelsap en ijsthee) geven we aan de buren ( canadezen). Zijn jullie Nederlanders is de vraag, ehhh ja, ohh ik heb 4 jaar voor de NATO in Weert gewerkt erg grappig.

Op ons gemak pakken we de laatste dingen in, legen alle tanks en vegen de Camper. rond 1030 uur rijden we terug naar de Camper verhuurder. Nog even volg getankt en binnen 45 minuten staan we op de parkeerplaats. We moeten iets bij betalen aangezien we meer dan de 3000 kilometer hebben gereden. Geen schades verder dus borg terug. Prettige organisatie dat Travelland. Ze bellen een taxi ( twee natuurlijk met twee Indiase mannen als chauffeurs) we moeten een uurtje naar de Airport.

Sjonge wat een rit, rijbewijs gekregen bij een pakje boter. Mijn nagels staan in de deur hendel en mijn voet door de bodemplaat, onze oren tuiten van de Indiase muziek....Jeannette bleef zich verbazen dat ze toch echt een soort van engels spraken...( maar dat zij het niet begreep). Gelukkig heelhuids aangekomen.

We kunnen onze koffers nog niet kwijt en zoeken de foodcourt op voor de lunch. We winkelen wat en spelen een spelletje. We hebben 3 trolleys bij ons en die werden er weer uitgehaald. De houder met zand van de Tom Tom, de Nutella dip van centaine en 2 iPads op elkaar is teveel.

De vlucht vertrekt op tijd we zitten weer ruim op rij 11 en 12. We krijgen te eten en proberen wat te slapen ( dat valt niet mee.) Het is trouwens bere koud in het vliegtuig, wij zijn erop gekleed maar die mensen met korte broek en slippers ik snap ze niet.

We landen iets eerder en zelfs de bagagebanden zijn rap. De taxi staat klaar. Onze eerste beelden van Nederland, wat is alles dor hier.  Veilig thuis maar t huis is net een oven. we halen om 1700 uur chinees en gaan daarna ons bedje in. Ben benieuwd hoe het gaat met de Jetlag de komende dagen.

Zo en nu slapen en bijkomen van deze indrukwekkende reis.

1. Tineke van de Water:
    14 augustus 2018
    Welkom thuis, het was erg leuk om de reisverslagen te lezen.
  2. Walter Schneider:
    14 augustus 2018
    Reisvlog groot succes
  3. Ineke:
    15 augustus 2018
    Nogmaals welkom thuis... leuk om alles mee te hebben gelezen!! Dankjewel...😘