Dag 22 Kelowna

4 augustus 2018 - Kelowna, Canada

We hebben besloten om deze ochtend te starten met een uitstapje naar een aantal oude spoorbruggen hoog in de bergen.  Het was de bedoeling om die fietsend te doen, maar dat gaat nu even niet. Melanie had gelezen dat de weg ernaar toe wel een uitdaging zou kunnen worden. Het ging een hele tijd goed, maar de laatste 8 kilometer was een zandpad met kuilen (de kasten zaten gelukkig goed dicht, maar het servies rammelde als een gek. ) (een kunstgebitje zou er zijn uitgevallen)Een Rv heeft geen tot weinig vering. Na 1 kilometer zijn we omgedraaid dit is echt niet te doen. We veranderen dan maar de plannen en gaan naar een Mall. Die hebben we nog niet gehad deze vakantie. Met wisselend enthousiasme gaan we naar binnen.

We kopen een sweater voor Yannick , maar de bofkont is Centaine. Ze hebben hier een merk Garage waar zij zo instapt, ze is nooit enthousiast om te winkelen maar heeft de halve winkel aangehad en we zijn met een zak vol vertrokken. Daarna tijd voor de Foodcourt (favoriete plek van de oudste twee).

De een hamburger, de ander een Quessedilla. Poutine met butter chicken . De kinderen waren er al snel uit. Jeannette had duidelijk moeite met alle keuzes maar ging voor een Pita. Edwin en ik een thaise maaltijd. Was weer smullen.

Daarna hadden we genoeg van de Mall en gingen opzoek naar een strand, we zitten hier bij een enorm meer: Okanagan Lake. Tja het was even zoeken naar een plekje (het is zaterdag tenslotte). Heerlijk weer en het warmste meer zwemwater van de vakantie. We blijven zitten tot een uur of 1830. Centaine en Xavier heerlijk in het zand gespeeld de rest een tukje gedaan en wat gelezen. Al met al een heerlijke dag.

Morgen gaan we verder op pad. Dit was een leuke camping met kippen en nieuw sanitair (verder niks te bleven op de camping)

1. Ineke:
    10 augustus 2018
    Da's het leuke van shoppen: je weet nooit hoe het afloopt!🤷🏼‍♀️