Dag 24 Vancouver

6 augustus 2018 - Vancouver, Canada

Edwin heeft gisteravond nog even helpen inbreken in een camper. ze sloegen de deur dicht maar de sleutel lag nog binnen. Dat duurde best lang, ze hebben uiteindelijk maar een raampje ontmanteld.

We gaan vandaag toch de stad in. Edwin heeft bij de receptie openbaar vervoer tickets geregeld en we lopen rond 930 uur naar de light train. Het is wederom erg warm. We stappen uit en moeten nog een stukje met de bus naar Granville Island. Dit wilde we op de heenweg ook doen maar t paste niet meer in het schema.

Dit is wel een toeristische attractie maar heel gezellig. We beginnen bij de Kids Market, Allerlei speelgoed, kleding en Video/ Arcadegames ( waar we natuurlijk even allemaal een spelletje op moeten spelen) Vervolgens lopen we door naar een soort overdekte markthal met de heerlijkste producten,  we eten wat doughnuts en besluiten hier te lunchen. Iedereen waaiert uit om te kiezen waar ze zin in hebben.

Heerlijk mensen gekeken en raden uit welk land ze komen erg leuk spelletje. We lezen op de plattegrond dat ze een waterspeeltuin hebben. De drie jongste rennen een uurtje heerlijk door alle waterstralen . wij komen even bij op het grasveld. We zijn allemaal wel een beetje moe. Na te zijn opgedroogd nemen we de watertaxi/boot naar de overkant om opzoek te gaan naar onze aansluiting naar de camping. 15 stops met de metro ( zonder airco) zijn we terug bij ons start punt en lopen met een slushpuppie in de meest rare smaken terug naar de camping. Quentin en Centaine springen nog even het zwembad in en de rest begint nu toch echt de laatste dingen in tassen te stoppen. Het past er gelukkig allemaal makkelijk in.

We hebben alvast wat spullen weggegeven aan nederlanders die net begonnen ( rest van de rijst, meel, saus, hagelslag enz. Je koopt hier zulke reuze verpakkingen).

morgen hebben we de tijd want we vliegen pas om 1745 uur, maar de camper moet getankt voor 12 uur zijn ingeleverd.

1. Ineke:
    11 augustus 2018
    We lezen gewoon vrolijk verder...😁
  2. Conny:
    11 augustus 2018
    Daarom zie vaak op campings een locksmith rijden 😂
  3. Ronald:
    12 augustus 2018
    Slushpuppies. Zoiets droeg ik vroeger aan mijn voeten. Niet zo lekker.