Dag 10 23 juli

23 juli 2018 - Clearwater, Canada

Vandaag rustig opgestart. Lekker buiten ontbeten, tanken geleegd, nieuw water erin en rond een uur of 10 zijn we gaan rijden. We moeten vandaag ongeveer 200 kilometer naar Wells Gray Provincial Park.
De route is beter dan gisteren, de weg is zowaar rechter en geen haarspeld bochten.  Om de haverklap waarschuwingsborden, overstekende berggeiten, herten, koeien, paarden, ruiters, sneeuwscooters gewoon te grappig.  ( niks tegen gekomen natuurlijk)

De omgeving zou zo uit "little house on the prairie" kunnen zijn. Een ranch en dan verder niets. ( ik zou nooit zo kunnen wonen) . Super gave treinen voorbij zien komen met dik 50 wagons.

We konden lekker doorrijden en zowaar een paar druppels gehad. Rond 1230 uur waren we op de volgende camping aangekomen een KOA deze keer. Lekker hotdogs voor de lunch gemaakt.

Na de lunch even boodschappen gedaan, want er klonk weer bijna een echo in de koelkast.

Daarna een 50 kilometer gereden naar de eerste waterval in het Park. De 4 na grootste in Canada. Ontzettend mooi. Jeannette gleed uit over een steen ( verstapte zich) en heeft er een mooie blauwe plek bij en een ei op haar enkel... Gelijk gekoeld hopen dat t gaat de komende dagen.

Vanaf nu krijgt ze de wandelstokken mee want dat willen we niet nog een keer.

Daarna nog een tweede waterval bezocht en toen terug naar de camping. Lekker weer fikkie stoken en aan de slag met het avond eten. Bami deze reis, was even puzzelen op de pitjes en de kleine pannen maar we hebben t voor elkaar gekregen.

Nu tijd voor een spelletje Skipbo en een kopje koffie.

1. Ineke:
    24 juli 2018
    Wauw, zitten mooie foto's bij!!
    En Jeannette: beterschap met 't pootje!!🍀
  2. Annette:
    24 juli 2018
    Het ziet er indrukwekkend uit !!
    Sterkte voor je (schoon)moeder !!
  3. Walter Schneider:
    24 juli 2018
    sterkte voor je schoonmoeder. het is echt genieten. willen jullie nog wel terug naar het hete en benauwde Nederland,
  4. Tineke van de Water:
    24 juli 2018
    Mooi die foto’s Jeannette doet me denken aan het Zuider eiland in N-Z. Hoop dat het goed met de enkel anders moeten ze je maar dragen 😂
  5. Jenny:
    24 juli 2018
    Leuk jullie verhalen Mel ! Wat een reis Heel veel plezier nog, groetjes aan allen (en jullie gaan nu iig niet meer zeggen dat ik 'afgelegen' woon ! :-))